Pencegahan Kawalan Pergerakkan (PKP) Day 3

by - March 20, 2020

Assalamualaikum.. so guy macam mana hari anda?? bagus? hehehe

Bosan weh cuti-cuti ni, nak jenjalan pun tak oleh! Aku start terperap dalam rumah 18hb haritu, last pergi kerja 17hb, tu last aku keluar rumah tau, sampai harini aku tak keluar, baik kan aku ni? ni je yang aku mampu buat untuk berbakti pada Negara tau, walaupun tak dapat join sukan sea (tiber)

Jom la share apa aktiviti korang bila kena kuarantin ni??
Aktiviti utama aku untuk hari ke-3 ni adalah MAKAN! hahahahahaha tatkala aku tengah menaip ni pun aku tengah melahap sekeping roti gardenia wholemeal dengan sedikit calitan planta tepat jam 12:41am, tudiaaa,

So harini takde buat apa pun, tidur, kemas bilik, makan, sambung kemas bilik, kacau anak buah aku sampai dia menangis lepastu aku masuk bilik dan tidur.. wehh tak produktif langsung kan?? hahahaha so esok punya plan aku nak buat list apabenda yang aku nak kena buat, bukan apa weh, baru 3 hari berkurung aku rasa macam berat badan aku dah naik sikit, dah la 24hb ni kena pergi hospital untuk checkup tahap kesihatan aku, aku kan berpenyakit, yang tau tu tau lah 😁

Tak pasal2 boyfriend nak mengorat terus tak jadi mengorat sebab berat badan naik, so start esok aku nak berzumba sorang2 dalam bilik.. so kita tengok la tahap kerajinan aku tu macam mana yekk 😝

You May Also Like

1 comments

  1. aktiviti banyak hadap blog je la mampu dan juga layan movie hehe

    ReplyDelete