My Special Best Friend Forever

by - October 23, 2019

Assalamualaikum...
Dah lama ye aku menyepi dari dunia blogger ni.. rindu nak menulis, tapi tulah, kurang rajin sikit.. yeke sikit?? HAHAHA...

Entry kalini aku nak hargai sikit nilai persahabatan seorang sahabat aku Wani atau nama penuhnya Nurul Syazwani binti Azmi..
Aku kenal dia masa aku form 6, STPM di SMK Dato' Syed Omar 2012/2013 , Alhamdulillah sampai sekarang kami rapat, makin rapat ada lah.. dia lah boyfriend aku, girlfriend aku, kakak aku, abang aku, adik aku kadang-kadang dia akan jadi makcik aku atau lebih dikenali sebagai makcik bawang aku.. hahahaha.. k gurau!

yeah! she's my baby

Aku tak pernah ada kawan serapat ni, dulu ada sorang, tapi dah jadi bini orang.. takkan nak ganggu life dia lagi kan?? so sekarang aku akan ganggu life minah ni.. 

Apa yang special sangat minah ni dalam hidup aku? Ofcourse la dia penting! Antara orang yang penting dalam hidup aku.. Dia la kawan susah senang dengan aku. Aku susah, dia sentiasa ada and bagi support kat aku, kalau aku senang pun dia sentiasa ada untuk aku.. Thanks babe! 

Aku tau hang akan baca blog aku, tapi bukan dalam masa terdekat ni.. jangan terharu tau?? aku saja tak mau bagitau hang pasal entry ni, biaq hang rindu aku, lepastu hang stalk blog aku ni.. hahaha..



Dia makhluk yang susah nak cakap "TIDAK", Kalau aku ajak pi mana-mana mesti dia sanggup teman aku.. Kalau dia free mesti dia akan onz punya... payah laa dia nak cakap tak onz!
Dulu boleh dikatakan setiap minggu mesti nak hangout sama2.. shopping sama2, makan sama2, nasib tidur ja tak sama2.. hahaha.. 


Wani sekarang stay dekat penang, dia bukan nak menjauhi aku, tapi sekarang ni dia dah duduk dengan mak dia kat sana.. rindu mak barangkali.. yela dia duk sini, sekolah kat sini, mak duk kerja kat penang, kalau aku jadi dia pun aku akan pi duduk dengan mak aku jugak kat penang.. hehehe..

Eleh, Penang dengan Alor Setar bukan jauh mana pun, setiap bulan mesti aku akan pi penang jumpa minah ni, kalau tak jumpa dalam sebulan tu memang tak sah, kalau aku takpi penang, dia yang akan balik Alor Setar.. Rinduuu~ gedik sebenarnya

gambar bila ni siot?

Ada haritu, aku pekena minah ni..
aku cakap kat dia yang aku perlukan pertolongan dia, ni antara hidup dengan mati..
lepastu dia terus call aku tanya kenapa, dia punya risau macam aku ni nak mati dah.. hahaha
Tapi time tu aku terdesak nak pinjam duit sebab mouse aku rosakkk... 
Hahahaha wani punya mengelabah ingat aku masuk hospital.. sorry babe! 
SAYANGGG HANG!

Paling specialnya wani ni, dia selalu menjadi pendengar yang terbaik, nasihat aku itu ini, always ada bila aku perlu.. Paling best, kalau rindu dia akan video call aku.. Kalah Boyfriend aku kottt... Hahaha..

ni time buka puasa 2018

minah ni sanggup teman aku tengok konsert SL1M hahaha..


Last but not Least
Thanks babe sudi jadi kawan dan sahabat aku selama ni, sahabat yang tak pernah langsung merungut pasal aku.. kalau salah faham tu biasalahh, adat berkawan kan?

kalau hang baca ni, aku nak hang tau yang aku sayang hang sangat2, jangan curang dengan aku, jangan ada BFF lain selain aku tauuu? hahahahaha..

dah jangan terharu sangat baca blog aku ni..
kbye..












You May Also Like

3 comments

  1. Hai wawa cantik , semoge berpanjangan persahabatan nie .

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi, eiii nak aiskrim mcd tak? hahaha.. terima kasihhh

      Delete
  2. sronok ada kawan baik cemni.. semoga friendship korang kekal selamanya =)

    ReplyDelete