Bye-Bye mimi ~

by - March 20, 2019



Assalamualaikum...
Harini dah seminggu  mimi tak ada kat rumah ni, sunyi? Sumpah aku sunyi.. kalau tak, setiap pagi aku buka pintu bilik, mesti mimi masuk melawat aku ☹️ 

Setiap pagi dia akan tunggu aku iron baju, tengok aku bersiap.. setiap pagi tau!
Tapi bila dia dah takdak kat rumah ni, aku rasa kehilangan sangat.. lagi2 anak2 mimi 😭

Mana mimi?
mimi pi mana???

Bapak aku..
Dia  dah bagi kat orang lain,
Dia takmau ada langsung ada kena mengena dengan Ex Tunang aku..
Sebab mimi tu, Ex Tunang aku yg bagi sempena birthday aku 2 tahun lepas 😢


Ni si mimi..

Ni anak mimi, namanya Abu Nyet 
sian dia, ni lepas sehari mak dia takde.. tetiba jadi manja pelik dengan aku..
Mesti dia rasa kehilangan sangat, sebab dia paling manja dengan mak dia 😭

Apa khabar la mimi sekarang ni kan? Selalunya time-time macam ni mesti dia datang lepak depan pintu bilik aku.. arghh rinduuuu...


You May Also Like

0 comments